Strategija, orodja in kanali digitalnega marketinga

19maj(maj 19)14:0021jun(jun 21)0:00Strategija, orodja in kanali digitalnega marketingaEvent Type 2TehnikaStatus prijavPrijava na usposabljanje odprta

Event Details

PROGRAM
30 kontaktnih ur
20 ur samostojnega dela

Trajanje: 3 šolske ure/srečanje, vmesna pavza po dogovoru z udeleženci
Predviden zaključek: 21. 6. 2021

DIGITALNI MARKETING, KJE ZAČETI? PRI OSNOVAH
Vloga marketinga in vloga prodaje v digitalni komunikaciji, njuno prepletanje.
Marketinški splet o Vloge v nakupnem procesu
Dejavniki nakupnega procesa
Marketinški lijak in digitalni kanali komunikacije
Pravilo 3 sekunde

Odgovorili bomo na vprašanja: o Kako načrtujemo snemanje fotografij in videov? Kako jih posnemamo in obdelamo preprosto s telefonom in brezplačnimi spletnimi orodji.

5 KORAKOV DO USPEŠNE DIGITALNE KAMPANJE Predstavitev korakov, ki jih mora vključevati vsaka digitalna marketinška kampanja, če želimo, da bomo v komunikaciji na spletu uspešni.

8 NAJPOMEBNEJŠIH DIGITALNIH KANALOV ZA MIKRO IN MALA PODJETJA V 2021 Udeleženci bodo spoznali spletne komunikacijske kanale, ki so najbolj primerni in hkrati predstavljajo največjo priložnost za rast in uspeh mikro in majhnih podjetij v prihajajočem letu 2021: o PPC (pay-per-click) marketing o družbena omrežja o e-mail marketing o spletna stran o vsebinski marketing in SEO o Marketing “od ust do ust” o Video marketing o Vplivneži in povratni linki

Rezultat vašega dela bo izdelan oz. pripravljen brandbook.

Več

Time

19. Maj, 2021 14:00 - 21. Junij, 2021 0:00(GMT+00:00)

Location

On line (preko interneta), videokonference

Other Events

Organizator - kontakt