Digitalno oglaševanje od A do Ž

28mar14:30Digitalno oglaševanje od A do ŽEvent Type 2TehnikaStatus prijavPrijava na usposabljanje odprta

Event Details

OBSEG: 50 UR

KDAJ? PONEDELJKI IN SREDE
kAKO? ONLINE IN V ŽIVO

Program bo udeleženecem ponudil celosten vpogled v najbolj razširjene platforme za digitalno oglaševanje (Google Ads, Facebook, Instagram, LinkedIn in YouTube). Udeleženci bodo pridobili teoretično in praktično znanje ter bili na koncu delavnice sposobni sami presoditi in izbrati najbolj primeren marketinški kanal ter samostojno izvajati oglaševalske kampanje na spletu.

Udeleženci bodo spoznali osnove platform, ki trenutno generirajo in prinašajo največje dobičke ter učinkovitost oglaševalcem. Spoznali bodo trg, specifike platform ter dobili nasvete za njihovo uporabo.
V prvem delu programa bodo na praktičnem primeru spoznali, kako začeti z delom na spletu, kako analizirati konkurenco, izbrati prave kanale/platforme za oglaševanje ter kakšno vsebino in oglase pripraviti za dosego najboljšega učinka.
V drugem koraku bodo podrobneje spoznali vsako izmed navedenih platform (Facebook, Instagram, YouTube, Google Ads, LinkedIn) ter po korakih imeli priložnost ustvariti lastne oglaševalske kampanje, ter jih redno optimizirati in na koncu analizirati z namenom identificiranja ključnih ugotovite in iztočnic za naprej.

Udeleženci bodo spoznali osnove platform, ki trenutno generirajo in prinašajo največje dobičke ter učinkovitost oglaševalcem. Spoznali bodo trg, specifike platform ter dobili nasvete za njihovo uporabo.
V prvem delu programa bodo na praktičnem primeru spoznali, kako začeti z delom na spletu, kako analizirati konkurenco, izbrati prave kanale/platforme za oglaševanje ter kakšno vsebino in oglase pripraviti za dosego najboljšega učinka.
V drugem koraku bodo podrobneje spoznali vsako izmed navedenih platform (Facebook, Instagram, YouTube, Google Ads, LinkedIn) ter po korakih imeli priložnost ustvariti lastne oglaševalske kampanje, ter jih redno optimizirati in na koncu analizirati z namenom identificiranja ključnih ugotovite in iztočnih za naprej.
Udeleženci se bodo seznanili z najpomembnejšimi metrikami, ki so razširjene v digitalnemu marketingu ter so ključne za učinkovito delo (CPC, CTR, ROI, ROAS …) in načinom merjenja le teh, pravili za oblikovanje kreativ za oglase, nastavitvi in merjenju analitike na več mestih (Google Analytics, spletno mesto, platforme), retargeting/remarketing osnovami in tehnikami ter se potem posvetili posamezni platformi in izdelavi oglaševalske kampanje na le teh.
Udeleženec:
• pozna najbolj učinkovite platforme za digitalno oglaševanje,
• zna identificirati kanal, ki mu prinaša največji želen učinek,
• pozna zakonitosti izbranih platform (Facebook, Instagram, YouTube, Google Ads, LinkedIn),
• je sposoben samostojno upravljati oglaševalske kampanje
• lahko naredi analizo z namenom pridobivanja izvlečkov za prihodnost z know-how znanjem.
Udeleženec:
• samostojno ustvarja oglaševalske kampanje,
• analizira rezultate in prilagaja nastavitve oglaševalskih kampanj,
• lahko samostojno nastopa na spletu in iz tega naslova pridobiva želene rezultate.
Udeleženec:
• razvije analitično ter strateško razmišljanje,
• razvije veščine podjetnosti,
• spozna načine za merjenje uspehov na spletu,
• razvije proaktivnost in samoiniciativnost,
• zna prepoznati priložnosti spleta,
• kritično razmišlja o uporabi gradiv in podatkov.

Več

Organizator - kontakt

Šolski center Postojna

dolores.kes@scpo.si; marina.ludvik@scpo.si

Learn More