Uporaba sodobnih kanalov komuniciranja, mreženje in marketing

Namen usposabljanja je udeležencem približati polje sodobnih spletnih komunikacijskih kanalov v teoriji in praksi. V okviru usposabljanja se bodo udeleženci naučili uporabljati sodobne komunikacijske kanale za osebno ali službeno rabo za marketinške namene in učenje. Spoznali bodo priložnosti, prednosti in pasti posameznih sodobnih komunikacijskih kanalov.

Podrobnosti usposabljanja

Zaposleni ali samozaposleni v gospodarstvu, izobraževalnih institucijah, drugih javnih zavodih.

Zaposlene ali samozaposlene osebe, ki želijo izboljšati kompetence na področju uporabe IKT za medsebojno komunikacijo  v zasebnem življenju ali v kolektivu in spoznati priložnosti in možnosti njihove rabe v marketinške namene.

Spletno okolje (internet, novi mediji, varnost, bonton …)

Družbena omrežja (Facebook, Linkedin, Instagram, Youtube)

Marketing na spletu (družbena omrežja, email-marketing, oglaševanje na Googlu, optimizacija spletnih strani, prodajni linki na spletu, vsebina, upravljanje, načrtovanje in administracija)

Multimedija (tekst, fotografija, zvok, grafika, spletne strani, apliakcije, trrendi)

  • Razvijanje digitalne pismenosti
  • Samostojna raba sodobnih komunikacijskih kanalov
  • Razumevanje marketinškega in prodajnega kanala na spletu
  • Samostojna uporaba spleta za učenje in osebni razvoj
  • Osnovno poznavanje multimedije
  • Poznavanje varnosti in zaščite na spletu

Kako se registriram?