Podrobnosti
Program usposabljanja je pripravljen v sodelovanju s podjetji, katerih cilje je, da zaposlenim nudijo neformalna usposabljanja z namenom nadgrajevanja njihovih kompetenc. Pogajanje in komunikacija predstavljata pomemben del vsakdanjika vsakega posameznika podjetnika. Udeleženci usposabljanja bodo nadgrajevali svoje kompetence s področja veščin pogajanja in čustvene inteligence ter podjetnosti.
Podrobnosti usposabljanja
Ciljna skupina so: prodajniki, pogajalci, srednji in visoki management.
Vsebine programa obsega komunikacijo in pogajanje ter njune osnovne principe, psihologijo vedenjskih vzorcev, pogajalske stile in prilagajanje. Poudarek je na razumevanju skupnih potreb in želja z obeh strani ter posledično usklajevanju, načinu sporočanja. Vključena je uporaba čustvene inteligence v komunikaciji.
Program bo udeležencem pomagal pri krepitvi pogajanj, čustvene inteligence, samoiniciativnosti, samoocenjevanja in prilagajanja.