Podrobnosti
V okviru 50-urnega programa bodo udeleženci (čebelarji in drugi zainteresirani) nadgradili in razširili znanja s področja čebeljih pridelkov, ki jih pridelujejo oz. predelujejo. Z nadgradnjo znanja o čebeljih pridelkih in izdelkih bodo sposobni bolje svetovati strankam o možnostih uporabe le-teh (npr. v kulinariki, apiterapiji, kozmetiki) in posledično tudi pospešili prodajo lastnih pridelkov in izdelkov. V programu se bodo seznanili tudi z elementi poslovne komunikacije in izboljšali poslovni odnos s strankami, spoznali pa bodo tudi zakonodajo, ki se tiče pridelave, predelave in prodaje čebeljih izdelkov. Pridobljeno znanje jim bo omogočilo suveren nastop na trgu, komunikacijo s potrošniki o lastnostih in številnih možnostih uporabe čebeljih pridelkov.
Podrobnosti usposabljanja
Ciljna skupina so čebelarji in njihovi družinski člani ter vsi zainteresirani zaposleni, ki v tem vidijo poklicno priložnost.
Vsebine programa:
- obnovitev znanja o pridobivanju čebeljih pridelkov ter nadgradnja znanja o pripravi izdelkov iz čebeljih pridelkov in njihovih značilnostih,
- senzorične lastnosti čebeljih pridelkov,
- uporaba čebeljih pridelkov,
- pravila poslovnega komuniciranja in poslovnega bontona,
- zakonske podlage pri pridelavi čebeljih pridelkov in izdelavi izdelkov iz čebeljih pridelkov,
- načini širjenja vedenja o čebeljih pridelkih ter ob tem o pomenu ohranjanja čebele in čebelarstva za ohranitev kulturne dediščine ter naravovarstveni vidik.
Kompetence, ki jih kandidat pridobi:
- zna potrošniku prikazati pomen čebel in čebelarstva za ohranjanje okolja in pri pridobivanju hrane,
- zna senzorično oceniti čebelje pridelke,
- pozna različne načine uporabe čebeljih pridelkov
- pozna razlike med zasebnimi, poslovnimi in protokolarnimi dogodki
- pozna pravila poslovnega komuniciranja in poslovnega bontona
- pozna zakonske podlage pri pridelavi čebeljih pridelkov in izdelavi izdelkov iz čebeljih pridelkov.