iCenter – nove funkcionalnosti v programih

Udeleženci programa bodo pridobili in/ali izboljšali poznavanje poslovnih operacij na konkretnem področju knjigovodstva, trgovine, plač, proizvodnje ter tako lažje pomagali uvajati uporabnike v uporabo programov, optimizirati njihove poslovne procese, s poudarkom na digitalizaciji poslovnih procesov.

Podrobnosti usposabljanja

Zaposleni (svetovalci v podpori strankam, svetovalci v prodaji, poslovno sistemski analitiki v razvoju).

  1. Uporaba programa in modulov v iCentru Knjigovodstvo
  • Blagajniško poslovanje
  • Davek na dodano vrednost
  • Dvostavno knjigovodstvo
  • Knjiga prejetih računov
  • Enostavno knjigovodstvo
  • Obračun storitev
  • Obračun obresti
  • Spremljanje plačil računov
  • Osnovna sredstva
  • Knjiga pošte
  • Plačilni promet
  1. Uporaba programa in modulov v iCentru Plače
  • Dohodnina
  • Drugi osebni prejemki
  • Kadrovska evidenca
  • Obračun plač zaposlenim
  • Potni nalogi

 

  1. Uporaba programa in modulov v iCentru Trgovina in proizvodnja
  • Skupni nasveti – trgovina
  • Trgovina na drobno
  • Dobavitelji in kupci
  • Fakturiranje
  • Materialno skladiščno poslovanje
  • Delovni nalogi
  • Večnivojski razpis proizvodnje
  • Servisna dejavnost

Zaposleni bodo redno spoznavali nove različice programa iCenter ter s tem izboljšali svojo konkurenčno prednost. Ciljna skupina se bo seznanila z novostmi, ki bodo sproti obljavljene na spletni strani iCenter.

Zaposleni:

  • Ima stalen pregled nad novostmi, ki se redno vsakomesečno vgrajujejo v iCenter
  • Pridobljene informacije uporabi tako, da samostojno postavlja poslovne procese
  • S pomočjo novih funkcionalnosti sebi in končnim uporabnikom pomaga optimizirati delovne procese in vpeljati digitalizacijo

Kako se registriram?