-
svoje sanje.
Pridobi znanje, da dosežeš
Ste pripravljeni? -
svoje sanje.
Pridobi znanje, da dosežeš
Ste pripravljeni? -
svoje sanje.
Pridobi znanje, da dosežeš
Ste pripravljeni? -
Več kot 1400 programov usposabljanj različnih področij
Investirajte vase
Predogled programov -
do novih znanj
Naredite prvi korak
Ste pripravljeni?
Novice in dogodki
Projekt Munera 3 v številkah
Aktualna usposabljanja
Dogodki projekta
Date
Title
December
No Events
januar
No Events
februar
No Events
Naključna usposabljanja
Prijava na novice
Ostanite v stiku z novostmi. Enkrat mesečno vam bomo poslali povabilo k spremljanju novih programov in dogodkov.
Vaš e-poštni naslov
Mnenja udeležencev in predavateljev
Rada bi se zahvalila za organizacijo tako dobrega izobraževanja. Vse je teklo točno, organizirano z veliko mero strokovnosti in dobrimi pogoji dela. Posebej bi pa rada pohvalila našo učiteljico gospo Alenko Kodele, ki nas je tako strokovno vodila. Vidi se, da je neverjetno dobro organizirana, da obvlada tako stroko, kot organizacijo ljudi in dela. Delo z njo je dogodivščina z čudovitimi rezultati. Veliko sem se naučila od nje. Menim, da sem v kuhinji vešča (čeprav se strokovno ne ukvarjam s tem), a njeni triki za dosego vrhunskih rezultatov so neprecenljivi. Ima ogromno strokovnega znanja, veliko in dobro srce, in odlično obvladuje nas učence 😊.
Za študij v projektu Munera 3 na Višji strokovni šoli Postojna sem se odločila po prigovarjanju sodelavcev, za kar sem jim sedaj zelo hvaležna. Odločitev je bila toliko lažja, ker je program brezplačen in namenjen dodatnemu izobraževanju in usposabljanju za redno zaposlene, pa tudi zato, ker si želim osebnega razvoja, kajti s tem pridobivam nova znanja, izkušnje in se praktično izobražujem. Predvsem pa sem vesela, da sem del tako srčne ekipe izrednih študentov, pa tudi predavateljev.
Odgovarja mi način in čas predavanj, po predavanju sledi izpit. Pri skoraj vsakem predmetu je treba napisati seminarsko nalogo (v timu ali sam) in jo tudi predstaviti.
Odnos profesorjev do študentov je profesionalen, razumevajoč, prijazen, ustrežljiv in korekten. Profesorji so vedno dosegljivi ter pripravljeni pomagati in svetovati. To sodelovanje se mi zdi izjemno. Imajo ogromno praktičnega znanja, ki ga znajo tudi razumljivo predstaviti. Prijazno je tudi osebje v referatu. Nasploh je osebje in sistem vrhunsko.
Znanje, ki ga pridobivam tekom študija, uporabljam v službi in vsakdanjem življenju, verjamem pa, da mi bo pomagalo tudi na moji karierni poti.
Vključitev v izobraževanje bi priporočila vsem tistim, ki so željni novih znanj in izkušenj, novih poznanstev, predvsem pa tistim, ki bi radi nekaj naredili zase.
Odločitev, da sem se vpisala prav na Munero 3, je bila vsekakor prava odločitev, in če bi se še enkrat odločala, bi se odločila enako.
študentka višješolskega strokovnega programa Poslovni sekretar,
izredni študij na Višji strokovni šoli Postojna
Za izobraževanje na področju gozdarstva in lovstva na Višji strokovni šoli Postojna sem se odločil, ker mi je to v veliko veselje. Projekt Munera3 mi je omogočil brezplačen vpis, kar mi je v veliko pomoč, saj se moram na vsa predavanja voziti iz Koroške. Tako prihranim denar pri šolnini. S sošolci smo se zelo dobro ujeli in si radi pomagamo med seboj ter si tako olajšamo študij. Mislim, da je projekt Munera3 zelo dobro zasnovan in omogoča vsakemu, ki se odloči za študij, veliko pomoč pri finančnem vložku ter ga spodbudi, da šolo in svoj zastavljen cilj tudi dokonča.
študent višješolskega študijskega programa Gozdarstvo in lovstvo,
izredni študij na Višji strokovni šoli Postojna
Za vpis v Višjo strokovno šolo Postojna sem se odločil predvsem zaradi možnosti napredovanja na sedanjem delovnem mestu, kjer sem zaposlen za nedoločen čas, in možnosti pridobitve novih znanj ter izkušenj v tehnični stroki.
Munera3 je odličen projekt, v katerega so lahko vpisani študenti vseh starosti. Ob delu obogatijo že nabrano poznavanje dosedanjega dela, se dodatno izobrazijo v koraku s sodobnim znanjem in vse bolj zahtevnimi potrebami domačega in tujega trga dela.
Zadovoljen in hvaležen sem, da sem se lahko vključil v projekt Munera3, nenazadnje tudi zato, ker sem bil z njegovo pomočjo ob redni zaposlitvi in delovnih obveznostih deležen finančno lažje, vendar prav tako odgovorne in resne oblike študija.
Zahvaljujem se tudi vsem predavateljem in osebju Višje strokovne šole Postojna za pomoč in podporo mojemu študiju ob delu-
študent višješolskega strokovnega programa Strojništvo,
izredni študij na Višji strokovni šoli Postojna
Na prvem srečanju ste nas vprašali, zakaj smo se prijavili na to izobraževanje. Rekla sem, da se želim naučim učiti otroke jezika. V jaslicah otroci ne govorijo, zato sem to sprejela kot izziv in po resnici povedano z veliko dvomi. Vendar pa na vseh izobraževanjih, ki sem jih imela (in bilo jih je kar nekaj) nisem srečala tako vztrajne, odločne, vase prepričane predavateljice, ki je vztrajno predavala svojo snov v angleščini no matter what. Prav prisilili sta nas, da smo razmišljali angleško (seveda po svojih sposobnostih). V tem izobraževanju ste zahtevali od nas, da smo teorijo izvedli v praksi, kar se drugače na izobraževanjih ne izvaja. To je bilo tisto, kar nas je prisililo v učenje angleščine in seveda vi, na evalvacijah, katere ste izvajali dosledno in obširno. Naučila sem se, kaj pomeni manj je več, kakšno moč ima govorica telesa, mimika obraza in pozitiven odnos do dela. Prisilili ste me, da sem razmišljala o pravljici drugače – kaj je otroku bistvo pravljice, kaj mu želim predstaviti, kako mu pravljico približati, da mu bo nekaj pomenila, da bo je vesel… Ker sem to morala početi v angleščini, sem se res morala osredotočiti na bistvo in ga z otroki doživeti. Če je uspelo v tujem jeziku, mora uspeti v slovenskem še lažje. Skozi igro z otroki sem uspela otroka prej naučiti, da je ponovil besedo v angleščini kot v slovenščini, ker to nisem počela skozi igro, skozi zabavo…
vzgojiteljica
Izobraževanje v projektu Munera 3 je v študijskem letu 2019/20 potekalo dobro in uspešno. Odnos profesorjev je bil profesionalen in korekten, veliko so nam pomagali pri sami literaturi in gradivu za posamezen predmet. Kljub temu, da smo nekaj predavanj poslušali na daljavo, so bila predavanja ustrezno izvedena. Samo opravljanje izpitov je potekalo primerno in v skladu s predpisi NIJZ.
Študentka v programu VSŠ Hortikultura:
Na Šolski center za pošto, ekonomijo in telekomunikacije, Ljubljana – Višja strokovna šola sem se vpisala v šolskem letu 2018/2019 kot izredni študent. Po že vplačanem prvem obroku vpisnine je prišlo do višje sile zaradi katere sem zaprosila za zamrznitev vplačanega obroka. Predavanja bi si morala tako plačevati sama. Kasneje pa sem se zaposlila in še vedno razmišljala o diplomi. Na šoli so me obvestili, da obstaja projekt Munera 3, preko katerega se lahko pod določenimi pogoji vpišeš in si sprejet, ter ti izobrazbo sofinancirata Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada in Republika Slovenija. Seveda sem se takoj prijavila in, ker sem zadovoljevala pogojem bila v šolskem letu 2019/2020 tudi izbrana za projekt. Munera 3 In Šolski center za pošto, ekonomijo in telekomunikacije, Ljubljana sta mi omogočila brezplačen študij, za kar sem jim hvaležna iz vsega srca. Šola mi je vplačan obrok vpisnine tudi prijazno vrnila. Ko sem zaključevala 1. letnik, pa se je že začela epidemija covid 19. Srečo v nesreči, sem čas, ko je bila razpisana pandemija namenila faksu in v naslednjem šolskem letu 2020/2021 ne samo pozitivno zaključila z vsemi predmeti, temveč tudi diplomirala.
S svojo izkušnjo na šoli, kot samim projektom sem zelo zadovoljna in bi ju z velikim veseljem in ponosom priporočala tudi drugim.
Diplomantka VSŠ ŠC PET
Že nekaj let sem razmišljala o vpisu v višjo šolo, vendar mi tega finance niso omogočale. Ko sem izvedela za program Munera 3, sem takoj izkoristila priložnost in uresničila svojo nekajletno željo. Navdušena sem nad samo idejo projekta Munera 3, prav tako pa nad izvedbo programa na VSŠ ŠC PET. Pred mano je samo še diploma, ki je v moji trenutni službi tudi pogoj za napredovanje; z vsem pridobljenim znanjem in višjo stopnjo izobrazbe pa se mi bodo zagotovo odprla vrata tudi do drugih željenih delovnih mest, ki so mi bila do sedaj nedosegljiva.
Izredna študentka VSŠ ŠC PET
Z veseljem sem sodeloval pri projektu Munera 3. Vključeni študenti so želeli pridobiti znanje. Prišli so na vsa srečanja. Povsod so aktivno sodelovali. Tudi prisobljene ocene na izpitih kažejo zanimanje za stroko. Edina težava je prestavljala epidemija, ker smo morali predavanja in laboratorijske vaje prestaviti v poletni čas. Želim si še več takšnih projektov, seveda sodelovanje s študenti, ki želijo poglobiti svoje znanje.
Predavatelj VSŠ Hortikultura
Po spletu okoliščin me je pot že v času študija zanesla v tujino, kmalu zatem se mi je ponudila zaposlitev, ki sem jo zgrabila – in se je še držim – z obema rokama, osnutek diplome pa je ostal v mapi na namizju računalnika. Z veliko mero potrpežljivosti in vzpodbude s strani mentorice, sem vsakih nekaj mesecev dopisala kakšno poglavje, dodala kakšno idejo, potem pa so me zaposleni na šoli seznanili s projektom Munera 3, ki je bil super priložnost, da končam, kar sem si pred leti tako goreče zadala. Za redno zaposleno mlado žensko in zagotovo za vse mlade zaposlene, ki se trudijo uspeti v neizprosnem tempu življenja, je vzpodbuda v obliki podpore MIZŠ ter EU in gibljivost projekta zelo dobrodošla. Skupek tega mi je omogočil učinkovito razporeditev časa in organizacijo delovnih obveznosti, zagotovo pa je oseben pristop zaposlenih, iskrena skrb ter razumevanje izrednega pomena za (moj) nov, dosežen cilj.
Dagmar Pečovnik, VSGT Maribor
Zaradi mojega izrednega zanimanja za študij na Vaši šoli, mojega dela v podjetju Kansai Helios Group Domžale in mojega prostovoljnega dela v okoljevarstvenih organizacijah ter aktivnega soustvarjanja okoljske, splošne in komunalne politike na lokalni ravni, je bila odločitev, da se prijavim na Vaš razpis, lahka, saj ste ponudili študijski program, ki me je navdušil, Varstvo okolja in komunala, s pomočjo katerega sem si že in si še bom pridobil nova znanja ter kompetence na področju skrbi za okolje. Seveda sem zelo vesel, da lahko študij opravljam prek projekta Munera 3.
S študijem na Erudiu sem skupaj z resno, trdno in učinkovito strokovno pomočjo profesorskega in mentorskega kadra ter zaposlenih na Erudiu že dosegel nekatere zastavljene cilje, ker pa imam dober posluh za ustvarjanja sinergije med človekom in naravo, vem, da bom vse zastavljene cilje skupaj z Erudiom tudi dosegel.
Hvala, ker sem lahko postal del Erudia.
Vse dobro in čim več uspešnih projektov, kot je Munera 3!
Gregor Horvatič, 2. letnik Varstvo okolja in komunala
Na usposabljanju v projektu MUNERA 3 – Izkustveno učenje naravoslovja v predšolskem obdobju, so udeleženke pridobile veščine eksperimentalnega dela iz področja naravoslovja. Na usposabljanju smo izvajale preproste, predvsem pa nadvse zanimive in izvedljive poskuse v vrtcih. Udeleženke so predstavljene eksperimente izvedle tako na predavanjih samih kot v vrtcih v obeh starostnih obdobjih. Skupaj smo prišle do zaključka, da za eksperimentalno delo iz področja naravoslovja potrebujemo zgolj voljo, ideje in radovedne otroke. Po besedah vzgojiteljic iz vrtcev so otroci pri izvajanju poskusov izredno uživali, se vključevali, in urili številne spretnosti. Prav tako so ugotovile, da so bili prav vsi otroci izredno aktivni, in da je to nova veščina, ki je izrednega pomena za vse otroke v starostnem razponu od 1. leta dalje.
Predavateljica
Usposabljanje za uporabo MS Teams in drugih orodij v okviru Office 365 je prišlo ravno ob pravem času – zaradi epidemije je od 16. 3. 2020 tri četrtine zaposlenih delalo od doma in so nam novo pridobljena znanja prišla še kako prav. Glede na široko paleto orodij bi za temeljito prenovo poslovnih procesov potrebovali bistveno več časa, a temeljni kamen smo položili. Jeseni bomo zagnali projekt prenove, za kar ima veliko zaslug prav to usposabljanje, v katerem smo spoznali, kako kompleksen je tak proces in da se ga moramo lotiti organizirano in sistematično.
Udeleženka usposabljanj
Preko projekta Munera smo podrobno spoznali delovanje programskega orodja MS Teams, kar smo dobro izkoristili v času »korona krize«, ko smo vsi zaposleni delali od doma. Z orodjem MS Teams je bilo delo bistveno lažje in danes ga redno uporabljamo pri svojem delu, tudi ko smo v pisarni. Izobraževanja so bila precej strokovna. Za nekatere morda celo nekoliko preveč in so težko sledili predavanjem.
Udeleženec usposabljanja
Na delavnicah, ki jih je zelo strokovno izvajal g. Tomaž Kralj, smo dobili široko sliko o možnostih, ki jih ponuja MS Teams in o tem kako bi lahko uporabo te storitve vključili v naše podjetje. Prav pri tem se je g. Tomaž izjemno angažiral ter nam pomagal z nasveti in s svojimi izkušnjami.
Najprej smo začeli uporabljati klice za skupne sestanke – v to nas je kar hitro »potisnila« Corona, v prihodnosti pa bomo MS Teamse z vsemi orodji postopoma, sistematično in organizirano začeli uporabljati v razširjeni verziji.
Udeleženka usposabljanja
Nad možnostjo brezplačnega študija v višji strokovni šoli sem bila zelo navdušena. Kajti pred leti sem končala prekvalifikacijo v okviru izobraževanja odraslih, kjer sem bila udeležena kot samoplačnica. Študij je potekal gladko. Pristopila sem zelo zavzeto, kljub temu, da v primeru neaktivnosti, ne bi imela finančnih posledic. Na šoli so zelo korektni, izbirne predmete sem lahko res izbirala po svoji želji. Za dokončanje mi manjka le še diplomska naloga. Znanje mi koristi pri mojem strokovnem delu, tako na delovnem mestu, kot v domačem okolju. Ta način izobraževanja priporočam vsem, ki imajo le kanček volje do učenja, poleg vseh obveznosti, ki jih prinaša življenje odraslega človeka.
Udeleženka usposabljanja, 2. ciklus, upravljanje podeželja in krajine, Grm Novo mesto
Izobraževanja v okviru projekta MUNERA3 »Izvajanje programov nadaljnjega poklicnega izobraževanja in usposabljanja v letih 2018 – 2022« so se izkazala za odlično priložnost pridobivanja novih znanj, izkušenj, kompetenc, spretnosti in veščin zaposlenih, temelječih na inovativnosti, sodobnih didaktičnih pristopih in usmerjenosti v globalne trende.
Predavateljica na Višji strokovni šoli Grm Novo mesto – centru biotehnike in turizma
Na Erudiu študiram na smeri Organizator socialne mreže. Sam program me opremlja in izpopolnjuje s praktičnim znanjem. Delam na socialnem področju z osebami s posebnimi potrebami in kot glavno orodje komunikacije in učnega programa uporabljam raznolike umetniške medije. Po končanem študiju je moja vizija ozaveščati, povezovati in navdihovati socialne institucije z raznolikimi umetniškimi mediji, v sodelovanju z osebami s posebnimi potrebami. V praksi se izrazi kot predstavitev umetniškega projekta v raznih institucijah. Moram biti vešča v poznavanju socialnega področja, komunikacije, prava, psihologije, organizacije in vodenja, humanistike, pisanja in izvajanja projektov in še marşičesa, kar me opremlja na tej poti, da lahko kvalitetno delujem v širše dobro. Vsak predmet ima svoje mesto v praktičnem področju delovanja in to dejstvo me vedno znova pozitivno preseneča, saj je vrednost vsakega predmeta izjemna. Vsak predmet lahko preslikam na svoje področje delovanja in ga s pridobljenim znanjem oplemenitim, stabiliziram ter razširim. Kot da mi študij omogoča primerno obleko, s katero lahko suvereno vstopim na oder socialnega delovanja in doprinesem pisane in svetle scenarije za širše dobro.
izredna študentka višješolskega strokovnega programa Organizator socialne mreže, ERUDIO
»Na področju strojništva sem zaposlen nekaj manj kot 14 let in od tega sem 5 let delal na področju splošne obdelave; večinoma železnih kovin (rezanje, varjenje, vrtanje, priprava za protikorozijsko zaščito, montaža, izdelava načrtov za kovane ograje, portone, konstrukcije). Po petih letih dela na omenjenem področju sem začel delati kot operater-nastavljalec na elektropnevmatskih strojih ter mehansko-hidravličnih stiskalnicah. Projekt “Munera 3” mi je omogočil pridobitev novih znanj in veščin, posebej pri uporabi računalniške tehnologije, spoznavanja lastnosti materialov, uporabe sodobnih tehnologij, konstruiranja strojev ipd. Profesorji imajo zelo profesionalen odnos do študentov. Eden od najpomembnejših delov tega študija je v tem, da se pri izvajanju študija »forsira« praktično uporabno znanje. Zahvaljujem se vodstvu šole, referatu in profesorjem Višje strokovne šole Postojna za omogočanje vključitve v projekt “Munera 3” ter za strokovno usmerjanje in pomoč pri izvajanju študija.«
Sulejman Merdanović, inž. strojništva