Strežba po meri gosta v novi realnosti

Udeleženci programa bodo spoznali sodobne smernice pri pripravi in postrežbi toplih napitkov, postrežbe vina, piva ter drugih pijač. Spoznali bodo sodobne načine dostopa gostov do e-menijev (ponudbe lokala) ter sodobne načine e-naročanja pijač s pomočjo aplikacij. Pridobili bodo strokovne kompetence s področja priporočanja vina, piva in drugih pijač k posameznim jedem in ob različnih priložnostih. Izvajalec usposabljanja bo izpostavil tudi kompetence s področja komunikacije z gostom in sodobnega bontona. Spoznali bodo sodobni in inovativni način dela strežnega osebja v smislu individualnega pristopa do gosta ter priprave in postrežbe pijač.

Podrobnosti usposabljanja

Ciljna skupina so zaposleni, ki želijo izboljšati svoje strokovne kompetence tako v smislu individualiziranega in inovativnega pristopa do gosta kot tudi  na področju priprave in postrežbe toplih napitkov, poznavanja, priporočanja in postrežbe vina, piva in drugih pijač v različnih gostinskih obratih.

  • Poznavanje sodobnih pristopov do gosta in komunikacije z njim (tudi v posebnih razmerah).
  • Poznavanje sodobnih oblik e-izbiranja in e-naročanja pijač in drugih artiklov.
  • Poznavanje sodobnih smernic priprave in postrežbe toplih napitkov in drugih pijač.
  • Ustrezna uporaba sodobnih naprav in aparatov za pripravo toplih napitkov in drugih pijač ter poznavanje sodobnega strežnega inventarja.
  • Svetovanje in pravilno priporočanje vina, piva in drugih pijač k posameznim jedem oz. ob različnih priložnostih.
  • Razvijanje individualnih pristopov do gosta v smislu kreativne priprave toplih napitkov, predstavitve ponudbe drugih pijač in postrežbe.
  • Varstvo pri delu ter priprava delovnega prostora.
  • Organizacija dela strežnega osebja, tudi v smislu timskega dela.
  • Obvlada sodobne pristope do gosta in gostinski bonton.
  • Pozna sodobne smernice priprave in postrežbe toplih napitkov in drugih pijač (pravila, protokol).
  • Pozna delo s sodobnimi napravami in pripomočki, ki so potrebni za pripravo toplih napitkov in drugih pijač.
  • Pozna sodoben strežni inventar in rokovanje z njim.
  • Sooblikuje in predstavlja ponudbo gostinskega obrata.
  • Pravilno priporoča vino, pivo in druge pijače glede na potrebe gosta in različne priložnosti.
  • Inovativno in kreativno pripravlja in postreže različne pijače.
  • Upošteva varstvo pri delu.
  • Pozna pravilno pripravo delovnega prostora.
  • Pozna organizacijo dela v strežbi in timsko delo.

Kako se registriram?

X
X