Poklicne aktivnosti tehnika zdravstvene nege in bolničarja negovalca 2. del

V programu udeleženci ozavestijo znanja iz področja informacijske – komunikacijske varnosti podatkov, o vedenju novih generacij (˝y˝ ali milenijci) ter z senzoričnim gledališčem pridobijo izkušnjo se vživeti v pacienta. Z navedenimi vsebinami zdravstveno-negovalno osebje domovih za starejše, zdravstvenih zavodih ter v socialno-varstvenih zavodih poglobijo znanja iz področja zdravstvene nege.

Podrobnosti usposabljanja

Ciljna skupina programa so zdravstveno-negovalno osebje domovih za starejše, zdravstvenih zavodih ter v socialno-varstvenih zavodih, ki pri svojem poklicenem delu spremljajo osebe vključene v program pripravništva za pridobitev poklica tehnik zdravstvene nege in bolničar negovalec.

Vsebine programa so:

Sklop 1: Varnost in informatika:

  • varovanje osebnih podatkov,
  • zdravstvena dokumentacija in zakonodaja glede varovanja občutljivih podatkov,
  • načini zavarovanja občutljivih osebnih podatkov,
  • varna raba pametnih telefonov, tablic,
  • spletne nevarnosti in zaščita,
  • preprečevanje različnih tveganj (biološka, kemijska, fizikalna, ergonomska tveganja),
  • skrb za varnost na delovnem mestu,
  • ukrepi v primeru incidentov (vbodi, vrezi, kontaminacije).

 

Sklop 2: Senzorično gledališče – vživimo se v pacienta:

  • simulacija »biti pacient« v procesu zdravstvene nege,
  • refleksija in evalvacija,
  • predavanje udeležencem o pomenu terapevtske komunikacije.

 

Sklop 3: Mladostnik, mentor in etika v sodobni družbi:

  • značilnosti mladostnika,
  • uspešni načini vodenja mladostnika na delovnem mestu,
  • reševanje konfliktov,
  • načini vzpostavljanja dobrih, učinkovitih medosebnih odnosov s pacienti, svojci, pripravniki, sodelavci,
  • predstavitev nekaterih ključnih pojmov (avtonomija, dostojanstvo, interesi, pravice, dolžnosti, koristi, oseba, odgovornost, vrednote, tehnologija, …)
  • vpliv tehnologije na razumevanje človeka in življenja,
  • moralno-etične dileme v zdravstveni negi in medicini,
  • odgovornost zdravstvenega delavca v odnosu do pacienta, poklica in družbe.

 

Sklop 4: Kako napisati članek, prispevek:

  • vrste člankov,
  • idejna zasnova članka (kaj, kako, komu, zakaj),
  • iskanje primerne literature,
  • struktura članka,
  • citiranje, navajanje virov,
  • predstavitev, objava članka.

Udeleženec pridobi naslednje kompetence:

  • pozna zakonske pravice občutljivih osebnih podatkov pacienta,
  • pozna načine zavarovanja občutljivih osebnih podatkov pacienta v zdravstvu,
  • pozna načine zavarovanja osebnih podatkov v družbenih omrežij,
  • spozna spletne nevarnosti ter načine zaščite,
  • pozna pomen empatične komunikacije s pacientom in svojci ali drugimi bližnjimi,
  • se zaveda vpliva tehnologije in drugih sodobnih izzivov na določene pojme v etiki (nedotakljivost človekovega življenja, dostojanstvo, človek kot celota, dolžnosti, vrednote na sebi, …),
  • se zaveda, da je način komunikacije lahko povod za konfliktno situacijo,
  • pozna uspešne načine vodenja mladostnika na delovnem mestu,
  • pozna vpliv čustev za učenje in delo,
  • zave se vpliva zunanje in notranje motivacije za delo,
  • zave se pomena varnega delovnega okolja,
  • pozna temeljne osnove za pisanje članka.

Kako se registriram?