Poklicne aktivnosti tehnika zdravstvene nege in bolničarja negovalca 1. del

V programu udeleženci ozavestijo način izobraževalnega sistema v RS, razvojne značilnosti mladostnika, vloga mentorja za učinkovito učenje in pridobivanje veščin v okviru poklicnih kompetenc tehnika zdravstvene nege in poklicnih kompetenc bolničarja negovalca. Praktični del vključuje predstavitve aktivnosti zdravstvene nege in nege in oskrbe pri:

  • izbiri in pravilni uporabi osebne varovalne opreme,
  • enteralnem in parenteralnem načinu hranjenja,
  • aplikaciji zdravil,
  • osebni higieni s poudarkom na anogenitalni negi in higieni ustne votline,
  • aplikaciji s.c, in i.m. injekcije,
  • izločanju in odvajanju,
  • uporabi informacijske – komunikacijske tehnologije na področju ZN.

Z navedenimi vsebinami zdravstveno-negovalno osebje domovih za starejše, zdravstvenih zavodih ter v socialno-varstvenih zavodih pridobijo znanja o različnih didaktičnih pristopih pri izvajanju aktivnosti zdravstvene nege.

Podrobnosti usposabljanja

Ciljna skupina programa so zdravstveno-negovalno osebje domovih za starejše, zdravstvenih zavodih ter v socialno-varstvenih zavodih, ki pri svojem poklicnem delu spremljajo osebe vključene v program pripravništva za pridobitev poklica tehnik zdravstvene nege in bolničar negovalec.

Vsebine programa so:

  1. Izobraževalni sistem na področju vzgoje in izobraževanja v RS;
  2. Razvojne značilnosti mladostnika;
  3. Vloga mentorja za učinkovito učenje;
  4. Sodelovanje šole z zdravstvenimi in socialnovarstvenimi zavodi;
  5. Delo z dijaki, ki zahtevajo posebno obravnavo;
  6. Učne delavnice – praktičnih prikaz ciljev pouka:
    • didaktični pristopi pri poučevanju o izbiri in uporabi osebne varovalne opreme,
    • didaktični pristopi pri poučevanju higiene ustne votline,
    • didaktični pristopi pri poučevanju enteralnega in parenteralnega hranjenja,
    • didaktični pristopi pri poučevanju aplikacije zdravil,
    • didaktični pristopi pri poučevanju aktivnosti izločanju,
    • didaktični pristopi pri poučevanju aplikacije s. c. in i. m. injekcije,
    • didaktični pristopi pri aplikaciji tveganih zdravil,
    • uporaba informacijske – komunikacijske tehnologije v zdravstveni negi,
    • didaktični pristopi pri izvajanju osebne higiene pacienta s poudarkom na anogenitalni negi.
  7. Poročilo o zdravstveni negi pacienta z učnimi situacijami (on-line).
  8. Praktično delo na delovnem mestu v kliničnem okolju.

Udeleženec pridobi naslednje kompetence:

  • poglobitev znanja z različnimi metodami učnega procesa v šolskem in kliničnem okolju,
  • spoznavajo vlogo mentorja,
  • spoznajo duševne procese in značilna vedenja današnjega mladostnika,
  • spoznajo vsebine programa zdravstvena nega in bolničar negovalec pri življenjski aktivnosti hranjenje in pitje, osebni higieni in urejenosti, izločanju in odvajanju, aplikaciji zdravil,
  • poglobijo didaktične pristope pri poučevanju življenjske aktivnosti hranjenje in pitje, osebni higieni in urejenosti, izločanju in odvajanju, aplikaciji zdravil,
  • poglobijo znanje računalniškega dokumentiranja podatkov,
  • spoznajo kakovostne informacije iz področja zdravstvene nega na spletu,
  • osebni in strokovni razvoj udeležencev.

Kako se registriram?

X
X