Digitalna akademija v turizmu – Zeleni Kras

Digitalna akademija v turizmu je namenjena vsem, ki bi radi nadgradili svoje znanje in poznavanje digitalnih marketinških orodij. Ker gre za osnovni nivo digitalne akademije predznanje udeležencev ni potrebno. Je pa zaželeno, da imajo udeleženci dostop do urejanja lastnih spletnih strani in socialnih omrežij. Udeleženci bodo spoznali teoretične poudarke digitalnega marketinga, pridobljeno znanje pa bodo morali uporabiti tudi v praksi pri delu na lastnih spletnih vsebinah.

Podrobnosti usposabljanja

Zaposleni in samozaposleni na področju turizma in drugih storitvenih dejavnostih, ki si želijo izboljšati kompetence na področju spletnega marketinga. Zaposleni/samozaposleni morajo biti v delovnem razmerju oz. izvajati turistično ponudbo na področju destinacije Zeleni Kras. V primeru, da osebe z dejavnostjo na področju turizma šele začenjajo, morajo jasno izkazati, da bo dejavnost potekala na področju destinacije Zeleni Kras.

  1. Osnove digitalnega marketinga
  • V prvem delu udeleženci spoznajo pomen digitalnega marketinga
  • njegove temeljne zakonitosti digitalnega marketinga
  • priložnosti in spremembe v digitalnem martketingu
  • orodja za uporabo v digitalnem marketingu
  • svetovni trendi ter prihodnost digitalnega marketinga (pregled slovenskega trga)

 

2. Strategije in načrtovanje

  • Kako izpeljati uspešne spletne akcije
  • priprava strategije kako komunicirati, s kom komunicirati in na kakšen način
  • kako vse zastavljene cilje izvajati s pomočjo plana, ki je vodilo za spremljanje in sprotno prirejanje aktivnosti v času med, pred in po akciji

 

3. Spletno oglaševanje

  1. Prikazno oglaševanje
  • vpliv in pomen slike v oglaševanju
  • komunikacija s potencialnimi potrošniki
  • so ključen digitalni gradnik blagovne znamke in vseh z njo povezanih metrik

2. Iskalno oglaševanje

  • najpomembnejši dejavniki, ki vplivajo na organsko pozicijo spletne strani na Googlu
  • najpomembnejša SEO orodja
  • kako narediti vsebinsko in tehnično optimizacijo spletne strani ter kako poskrbeti za gradnjo povezav.
  • kako se pravilno nastavi Search ali Display kampanja prek AdWordsa,
  • kaj vpliva na pozicijo oglasa
  • kako se postavi remarketing kampanja,
  • kateri so najpomembnejši parametri oglasne akcije, ki jih je potrebno nadzirati in upravljati,
  • kako lahko optimiziramo stroške oglasnih akcij prek Googla

 

4. Družbena omrežja (FB, Instagram, LinkedIn)

  • katera družbena omrežja so najboljša za prodajo, katera za branding in katera za pridobivanje kontaktov,
  • kako in s katerimi orodji lahko spremljamo objave na družbenih omrežjih.
  • kako nastaviti celotno oglaševalsko akcijo prek Facebooka, kako izbrati ciljna občinstva, kako pisati oglase za Facebook, kako izvajati remarketing, kako meriti in optimizirati rezultate oglasnih akcij.

 

5. Spletni rezervacijski sistemi

    • Pomen rezervacijskih sistemov in spletnih platform za turistično dejavnost (novosti in trendi v prihodnje)
    • Booking.com in Air B`n`b
    • Tripadvisor
    • Google (vsa google orodja – Trips, Maps, Account…)

6. Spletna analitika in uporabniške izkušnje

  • metode in raziskave za analizo uporabniških poti, uporabniške izkušnje ter obnašanje uporabnikov
  • merjenje obiskanosti z Google Analytics
  • kako deluje Google Analytics in njegove glavne značilnosti

 

7. Spletna zakonodaja

  • ključni predpisi, ki urejajo področje spletnega poslovanja
  • osnove pogodbenega prava, prava intelektualne lastnine (avtorske pravice na spletu).
  • pozna in uporablja digitalna marketinška orodja,
  • samostojno postavi strategijo oglaševanja,
  • pozna načine delovanja in podporni sistem spletnega oglaševanja,
  • izbere (glede na aktivnost/dejanvost) primerno obliko spletnega oglaševanja,
  • pozna delovanje družbenih omrežji za namen oglaševanja,
  • pozna pravila in načine delovanja rezervacijskih sistemov,

razume delovanje analitike in prepozna ustrezno uporabniško izkušnjo

Kako se registriram?

X